Just another WordPress.com site

Photos ‘Rayha’

Bewerkingen - Foto's

 

10 Reacties

  1. schitterend!!

    oktober 15, 2011 om 10:57 am

  2. Zoals ik al elders zei: gewoonweg schitterend !!

    oktober 15, 2011 om 12:59 pm

  3. Honnepon

    Wat fijn dat je er weer bent!!!!
    Mooie foto om weer te beginnen🙂 , schitterend!
    Veel geoefend met de camera de afgelopen maanden?
    Hopelijk alles goed met jou, hier ging het met pieken en dalen maar gelukkig steeds meer pieken en weinig dalen🙂 . Begin dit jaar heb ik echt een poos in een dal gezeten.
    Heb nu nog wel moeite om me te verzetten met regelmaat te gaan bloggen, maar daarbij wel in mijn hoofd dat bloggen niet iets is wat moet maar wat ik doe als ik me op dat moment er toe in staat acht om lekker relaxt voor te gaan zitten.
    xxx

    oktober 16, 2011 om 10:31 pm

    • Dank je Honnepon, ja heb wat geoefend, mooi ook met het bewerken van de foto’s, dat doe ik het liefst.
      Oei zit je wat in een dipje (herfstdipje?) Niet zo leuk. Ik lig in bed, ben ziek (heel de nacht hoesten en men borst doet zeer. Dat komt wel in orde.
      Nu dit bloggen ik ga niet elke dag der iets opzetten, daar heb ik geen zin in maar ga wel proberen elk weekend een mooie foto der op te zetten en als ik zin heb zet ik eens wat anders op, en dan ga ik ook bij iedereen eens rond.
      Dank je voor je reactie en hou je goed hoor

      oktober 17, 2011 om 8:24 am

  4. Waauw wat een mooi portretje
    en het modelletje mag er ook zijn!🙂
    Mooi bewerk trouwens!
    Gr.
    P-TER

    oktober 18, 2011 om 9:51 am

    • Dank je P-TER, ik zal der nog eens ene opzetten🙂

      oktober 18, 2011 om 10:36 am

  5. Een prachtfoto ! Je hebt een heel mooie bewerking gekozen !
    En inderdaad het willen bloggen moet je soms eens afremmen. Het moet leuk blijven hé !

    oktober 30, 2011 om 6:55 am

    • Zeker wat afremmen, momenteel zitten we ook in Ameland (vakantie) en wat is het hier mooi, heb weer heel wat bewerkingen kunnen doen (foto’s)
      Greetzzzz

      oktober 30, 2011 om 7:49 am

Geef een reactie

