Just another WordPress.com site

Sinterklaas

Zo wat een drukte hier weer, ik kom nauwelijks rond met de tijd. Vrijdag zijn we Sint shoppen gaan doen, een hele dag heeft dat geduurd. Shoppen, thuiskomen, eten, inpakken, en dan Amber van de school halen, wat gaat een dag toch vlug hé, tis wel een leuke periode vind ik persoonlijk. Al de leuke presentjes. Ik ben eens benieuwd voor men petekind, ze is al 1 jaar en een half. Volgende week is het zover. Vrijdagavond voor ze moet gaan turnen moet Amber hier der schoen zetten. Ik heb nog leuke kleinigheidjes gekocht voor haar want zaterdag is het de grote Sint dag voor de kids, we gaan dit vieren bij ons moeder en gaan we daar met zen allen eten ook, leuk gezellig familiefeest van maken (later komen de foto’s en het verslag wel) De kids zullen verwend worden. Cadeautjes van mij, men ouders, men broer en Liv, en Martine ook nog hihihi. Het zal weer veels te veel worden. Maar leuk. Volgende vrijdag ga ik en ons ma kerstboodschappen doen, zal ook weer een drukke, leuke dag worden. Gaan we ’s middags op men werk eten. Dat is vlakbij, ow ja eerst moeten we naar de Chinese winkel (Sun Wah), leuke winkel, yessss wasabi noten halen en andere lekkere dingen. Dus hier komt de Sint op 3 december bij mij, en 4 december bij ons ma. Verslag daarvan komt nog, jullie ook heel veel plezier met de Sint, en zet jullie schoen, wie weet een verassing. PS heb vandaag etherische oliën gemaakt voor te schenken met kerst, voor elke vrouw wat anders, ben eens benieuwd wat ze er van gaan vinden, maar das nog eventjes.

8 Reacties

  1. Marie-Bernadette

    Graag laat ik mijn schoen
    bij jou achter Patricia😉

    november 27, 2010 om 2:36 pm

    • LOL, dus nog wat meer shoppen dan hahahaha
      Dank je
      xxx

      november 27, 2010 om 4:03 pm

  2. Dat worden nog drukke, maar heel leuke dagen. Alvast veel plezier!
    Ik zal mijn schoentje zetten, wie weet🙂
    Nog een heel fijn weekend,
    grtjs

    november 27, 2010 om 2:59 pm

    • Ja zeg wie weet wat steken ze allemaal in je schoen, ik zet alvast een laars hahahaha
      Jij ook een heel fijn en mooi weekend
      xxx

      november 27, 2010 om 4:04 pm

  3. Je hebt nog wat tijd om je nieuwsgierigheid te laten groeien.

    november 29, 2010 om 3:04 pm

    • Jaja morgenavond een klein voorproefje voor men dochter na turnen🙂
      xxx

      december 2, 2010 om 9:03 pm

  4. Leuk, die Sinterklaastijd !
    Ik ga mijn schoen dit jaar ook een keertje zetten, wie weet …😉

    december 1, 2010 om 12:53 pm

    • Ja laat eens wat weten als er wat in zit hihihi

      december 2, 2010 om 9:05 pm

Geef een reactie

