Just another WordPress.com site

Nog 7 dagen en naar Texel…

Wat ben ik aan het aftellen, nog een weekje en we gaan weer naar Texel, ik heb er zoveel zin in. Hier was het weer een druk weekendje. Vrijdag was het crossen tegen de tijd. Het begon s ‘ morgens al, tegen acht uur Amber naar school, samen met Lander een buurjongen die ik vrijdags mee neem naar school. Aansluitend naar ons ma, we gaan een nieuwe fiets halen, daarna winkelen (dat moet ook gebeuren), daarna een winter koffie drinken (met advocaat) heeeeerlijk, daarna naar de kapper, dus lekker ff verwennen. Alleen als ze men wenkbrauwen doen, is het even pijnlijk. Zo dan naar huis, de inkopen wegleggen en het was weer tijd voor de kids te gaan halen. Ik had een lasagne gekocht, want er was geen tijd om te koken, ik heb een klein uurtje de tijd want ze moet naar de acrogym. Daar krijg ik te horen dat Amber mee in het demoteam kan… LOL Dat is dus zaterdag 2 uurs vroeger opstaan voor ons, dat is dan turnen van 09u tot 13u… Zaterdag een zware dag, niet uitslapen, Amber afzetten in de sporthal en dan daarna naar ons ma, dogsitten. Die zijn naar Nederland voor een begrafenis. Dus dat was ’s avonds een frietje halen, weer geen tijd om te koken. Tegen dat we thuis waren was het weeral 19u en men dochter moest nog huiswerk maken, dat dan gedaan was het even zitten voor de tv, etc… Vandaag uitgeslapen, ik tot een uur of 10 en men dochter heb ik wakker gemaakt tegen 12u, want der papa komt der tegen 13u halen, dus die twee uur heb ik was, plas, poets gedaan, wat een weekend, geen tijd om andere dingen te doen. Vanavond kom ik eens langs bij men blog vrienden want ik verwaarloos ze en dat wil ik niet. Sorry hoor. En ik wil eens een paar uurtjes tv zien, de was is nog steeds aan het draaien, dus zal deze week strijken zijn. Ik ben aan het aftellen voor ons weekje Texel, het zal me goed doen. Tuurlijk nog vanalles te doen daartegen, maar dat komt allemaal okidoki.

20 Reacties

  1. Af en toe even lekker weg is heel goed voor een mens. Het ernaar toeleven is al leuk. Geniet ervan.

    oktober 24, 2010 om 4:17 pm

    • Dank je ja we tellen af hahaha
      Hele fijne avond, nu ga ik men toerke eens doen

      Patricia

      oktober 24, 2010 om 4:59 pm

  2. Wat heb jij het druk gehad de laatste dagen, dan verlang je zeker nog meer naar dat weekendje. Alvast heel veel plezier daar!
    Geniet nog van je avond,
    grtjs

    oktober 24, 2010 om 5:16 pm

  3. Dank je Vanessa, ja en das meestal zo bij ons, zulke weekends.
    Ik ben blij dat ik vrijdags thuis ben, en 4/5 aangevraagd heb

    Dank je
    Hele fijne avond
    Patricia

    oktober 24, 2010 om 5:38 pm

  4. Een drukke bedoening, ik krijg al de kriebels als ik het allemaal lees.
    Begin maar al met veel plezier af te tellen, je verdient wel een pauze !

    oktober 24, 2010 om 7:04 pm

    • Dank je, jaja steeds druk hier de weekends
      Hele fijne avond
      Patricia

      oktober 24, 2010 om 7:07 pm

  5. Ik denk dat je je weekje Texel goed gaat kunnen gebruiken al ik lees hoe druk je het hebt!
    Dit zal dubben genieten zijn!
    Gr.
    P-TER

    oktober 24, 2010 om 9:19 pm

    • Dank je, ja ben aan het aftellen hihihi

      Groetjes
      Patricia

      oktober 25, 2010 om 6:40 pm

  6. hihi dubben = dubbel

    oktober 24, 2010 om 9:20 pm

  7. Eigenlijk een echt dagboek blog, mooi.😉

    oktober 25, 2010 om 7:11 am

    • Dank je, ja eigenlijk wel, leuk om achteraf nog eens te lezen
      Groetjes
      Patricia

      oktober 25, 2010 om 6:41 pm

  8. Zeg nog tijd nemen om te ademen hé, de wereld loopt niet weg hoor!
    Geniet ten volle van je weekje Texel en toon ons daar maar een beetje foto”s over, kijk er naar uit. En ademen hé!

    oktober 26, 2010 om 8:34 am

    • Jaja dat komt wel goed hahahaa
      Dankje
      Groetjes Patricia

      oktober 26, 2010 om 4:36 pm

  9. Honnepon

    Och lekker naar Texel🙂, lang geleden dat ik daar geweest ben..wij zaten toen in de Koog.
    Wel een eind rijden voor jullie of niet dan?
    Heel veel plezier en lekker tot rust komen na al die drukke toestanden daar bij jullie!

    oktober 27, 2010 om 11:08 am

  10. Ja heerlijk he, In de Koog is het ook zalig…
    Neen tis niet zo ver, een klein 3 uurtjes rijden.
    Dank je Honnepon, dit weekend zal ook weer een drukke bedoeling zijn

    Groetjes
    Patricia

    oktober 28, 2010 om 5:19 pm

  11. madrina

    Amai, dat weekje Texel komt precies goed op tijd… Ik voel de drukte al enkel door je stukje te lezen. Geniet er maar van!
    En, ondanks het mindere uitslapen, toch ook een dikke proficiat aan Amer omdat ze in het demoteam zit.
    Groetjes!

    oktober 31, 2010 om 1:57 pm

    • Echt wel, tis druk, zo weer ff weg hahahaha
      Ja ze doet het heel graag dat Demo Team, tis nen streber wat dat betreft.
      Dank je en groetjes
      xxx

      oktober 31, 2010 om 2:48 pm

  12. En hoe is Texel geweest?

    november 8, 2010 om 6:37 pm

    • Heel goed, we waren maandag terug, en dan dinsdag en woensdag weer werken, vandaag de was gedaan en morgen probeer ik een blog te maken daarover
      Dank je Joke
      xxx

      november 11, 2010 om 7:15 pm

Geef een reactie

