Just another WordPress.com site

Het was weer druk…


Hallo allemaal, even al wat vertellen wat we dit weekend zoal gedaan hebben. Vrijdagavond was het weer 3 uurs acro voor Amber, ik heb dan vanalles aan het doen geweest, zodat de rest van men dagen in het weekend mij ook kan ontspannen. Zaterdag niet uitslapen want Amber weer acro. Daarna gelijk naar de bioscoop een fantastische film gezien. Legend of the Guardians  the Owls of Ga’hooleecht een schitterende film in  3D, we hebben er van genoten. De laatste film die ik zag in 3D was Alice in Wonderland en die was ook heel goed, maar Legend of the Guardian is tot hiertoe al de mooiste. Een aanrader om te zien met de kids. Na de bioscoop richtig Decathlon, want ons madam heeft stevige schoenen nodig voor te stappen. Niet te duur, stevig en iets dat tegen een stootje kan. Want de andere dag (vandaag dus) gaan ze een hele dag met het KLJ op stap, en als ze dan steeds met goede schoenen gaat rondlopen, dat is het ook niet. Vanmorgen, uitslapen??? Vergeet het maar want om half negen was het klaarstaan met Amber want die gaan naar Lier met de trein. Ze heeft er zin in.

 
Tegen 19u waren ze terug van Lier, en ik zag al zo aan der gezicht dat ze het fijn had, ze vindt het leuk bij KLJ, en dat maakt mij ook blij. Kinderen gelukkig, mama ook gelukkig🙂. Ik wacht op de foto’s en ik ben zelf harstikke benieuwd.

 

12 Reacties

  1. Leuk weekendverslagje! Heel mooie foto’s van je dochter!
    grtjs

    oktober 11, 2010 om 7:33 am

    • Dank je, ik kom straks bij jullie eens langs, had nog geen tijd

      Groetjes
      Patricia

      oktober 11, 2010 om 3:13 pm

  2. roy

    twee mooie blonde Blije mensen, wat wil je nog meer.
    Carpe diem.

    oktober 11, 2010 om 7:07 pm

    • Dank je Roy, ben blij je hier nog eens tegen te komen, jij hebt geen stuk op je website waar je kan reageren.
      Tja de kleinste is men dochter, de andere is een leidster:)
      Pluk de dag, Patricia

      LOL ik was dus verkeerd, hahaha, ben nog niet goed wakker denk ik

      oktober 11, 2010 om 7:22 pm

  3. Met zo’n smile kun je inderdaad zien hoe het was!
    een beetje moe, maar voldaan.

    Een goeie tip i.v.m. die film!

    Gr.
    P-TER

    oktober 12, 2010 om 10:17 am

    • Dank je P-ter, voor mij ook een voldaan gevoel, gelukkige kids, gelukkige mama

      Zeker zien de film

      Groetjes, Patricia

      oktober 12, 2010 om 3:46 pm

  4. Honnepon

    Goede tip deze film!
    Binnenkort zou ik samen met iemand nog wat leuks gaan doen en de bedoeling was ook om evt een filmpje te gaan pikken en we waren bang dat er even niks leuks draaide in de bios.
    (Ben een echte filmfan en heb al zo ontzettend veel films gezien! 10 x bios in een jaar is bijna niks hahaha.

    Super als je kind zich zo lekker vermaakt heeft, wat is KLJ voor iets?
    Ik gok op kinder jeugd club of zo😉 .

    groetjes van Ivon!

    oktober 12, 2010 om 12:42 pm

    • Ivon, doen is de boodschap, daar ga je geen spijt van hebben, die film

      Wij gaan ook regelmatig kijken naar de film, zalig.

      KLJ, is iets zoals chiron scouts alleen veeeeeeeel beter hihihi

      Groetjes
      Patricia

      oktober 12, 2010 om 3:48 pm

  5. Da’s toch een geweldig gevoel, als je je dochter (en zeker als ze Amber noemt hihi) met een gelukzalige glimlach ziet hè !!!

    oktober 12, 2010 om 3:34 pm

  6. Dank je mamapippa, ja Amber (het zonlicht en de steen, vandaar de naam)
    Tis ook het zonnetje in huis ze, en ze heeft karakter, algoed haha, ze weet wel wat ze wil

    Groetjes
    Patricia

    oktober 12, 2010 om 3:49 pm

  7. Ik heb de trailer in de bioscoop gezien en het zag er allemaal prachtig uit. De uilen lijken net echt op scherm.
    Toch lijkt me het verhaal niet boeiend genoeg om te zien. Ik denk dat ik hem nog wel eens zo kijk als hij op dvd uit is.

    oktober 12, 2010 om 6:49 pm

    • Ik en men dochter vonden het schitterend, zelfs het verhaal, het zat mooi inneen.
      Prachtfilm
      Dank je
      Patricia

      oktober 12, 2010 om 7:00 pm

Geef een reactie

