Just another WordPress.com site

Inuk een weekje op logé

Van zondag heb ik Inuk op logé, een poes van een vriendin die een weekje op reis is. Mijn twee poezen, Luna en Loesje (de mama van Inuk) zijn uit hun doen. Voor Luna is het grandioos, haar vriendinnetje is er weer, kan ze lekker spelen en samen slapen. Maar voor Loesje, de mama van Inuk is het wat anders hahaha, ze blaast naar der dochter, maar het valt wel mee hoor. Inuk en Luna slapen lekker samen naast elkaar in zo’n hangmatje tegen de verwarming, leuk om te zien. Ik heb alle punaises moeten verbergen van men prikbord, want die duft ons ratje (Inuk) wel te pakken, en dat willen we niet. Geniet van de fotookes.

14 Reacties

  1. Ik begin bijna zelf te spinnen🙂

    oktober 6, 2010 om 10:36 am

  2. Marie-Bernadette

    O Wow wat een boel poes

    wat een snoeperig koppie🙂

    oktober 6, 2010 om 10:46 am

  3. Ik hou hier wel van hoor. Ik vind katten leuke en mooie beesten. Fijne dag nog.

    oktober 6, 2010 om 1:26 pm

    • Ja ze hebben iets speciaals, zeker weten
      Dank je

      Groetjes Patricia

      oktober 6, 2010 om 5:20 pm

  4. Ik heb genoten van de foto’s, wat een schattige poes!
    grtjs

    oktober 6, 2010 om 4:47 pm

  5. Wat een prachtige beestjes! Mooie poezen.

    oktober 6, 2010 om 5:08 pm

  6. Dank je Joke

    Groetjes Patricia

    oktober 6, 2010 om 5:21 pm

  7. assyke

    mooi die foto’s
    en dat oortje…herinner me
    dat dat altijd lastig was schoon te maken
    bij sommige katten;-)

    oktober 7, 2010 om 11:13 am

    • Dank je Assyke
      Ja bij ons Luna is dat niet evident, maar Inuk is hier geboren en heb ik mee groot gebracht, die is veel gewoon, zo is Luna ook heel hard veranderd.

      Sommige katten zijn niet te doen hihih, zoals Luna

      Patricia

      oktober 7, 2010 om 7:09 pm

  8. madrina

    Veel plezier met de logeergast. Inuk heeft hele mooie ogen, trouwens.
    Groetjes.

    oktober 10, 2010 om 9:59 am

    • Ze is al vanb gisteren weer bij haar thuis, ons Luna mist ze weer
      Dank je en een hele fijne zondag
      xXx

      oktober 10, 2010 om 10:07 am

Geef een reactie

