Just another WordPress.com site

De natuur en hun schatten

14 Reacties

  1. Wat een mooie knappe reportage!
    Waar heb je die rode gevonden? Hier in Brabant niets hoor.

    oktober 3, 2010 om 3:17 pm

    • Hier bij ons in Brecht en ge gaat lachen hé, aan een industiegebied, bij de beek hihihi

      Dank je Joke
      Patricia

      oktober 3, 2010 om 4:41 pm

  2. Heel mooie reeks. De herfst mag er zijn !

    oktober 3, 2010 om 3:39 pm

    • Ja de herfst, mijn seizoen, de lucht die soms zo mooi donker is, de wolken, paddestoelen, de natuur die zo veranderd, mooi vind ik
      Dank je
      Patricia

      oktober 3, 2010 om 4:42 pm

  3. Mooi hè, ik ben enkele dagen geleden ook op fotojacht geweest. Vele paddenstoelen gevonden, maar meestal dezelfde … en helaas, de deze stond er nergens tussen. Ik zoek er al een tijdje naar !

    oktober 3, 2010 om 5:40 pm

    • Ja dat heb je dan, soms heb je een omgeving met ongeveer de zelfde aarde en dan heb je dikwijls dezelfde ook, dat was hier ook wel.
      Dank je
      Patricia

      oktober 3, 2010 om 5:48 pm

  4. Leuke serie. Mooi dat je ook enkele echte detailfoto’s hebt gemaakt.

    oktober 3, 2010 om 6:07 pm

  5. Waaw, hoeveel vliegenzwammen vind ik hier…. wat is de herfst toch schitterend.
    Prachtige foto’s!
    grtjs

    oktober 4, 2010 om 8:40 am

    • Dank je, ja heerlijk de herfst
      Beste foto’s trek je dan (vind ik)

      Groetjes Patricia

      oktober 4, 2010 om 8:46 am

  6. Mooie herfst collage; als je nog reclame wil maken voor jouw Blog op de mijne; ik wil je vanwege mijn 3000ste bezoeker een gastblog aanbieden, gefeliciteerd!😉 Stuur je gastBlog in naar info@kettelarij.eu

    oktober 5, 2010 om 5:58 am

    • Ow dank je maar hoe doe je dat dan?? LOL
      Lief van je, maar zo is het goed ze

      Dank je
      Patricia

      oktober 5, 2010 om 6:55 pm

  7. madrina

    En schatten zijn het! Amai. Mooie fotoreeks!
    Groetjes.

    oktober 5, 2010 om 3:19 pm

    • Dank je Madrina🙂
      Men neusje krult hihi

      Patricia

      oktober 5, 2010 om 6:55 pm

Geef een reactie

