Just another WordPress.com site

Amber en acrogym

Men dochter doet nu al een jaar aan acrogym, wat ze heel graag doet, Vorig jaar is ze daar mee begonnen in september en is ze na een tweetal maanden van C naar B gegaan. Eerst was het twee uurs acrogym vrijdags, ze is dan naar B gegaan en dan was het vrijdags 3 uur acrogym. Ik ben speciaal 4/5e gaan werken voor haar en heb ouderschapsverlof aangevraagt, zodat het voor mij ook te doen is, anders was het crossen naar huis, haar ophalen van’t school, eten en dan gelijk acrogym. Nu kan ik vrijdags alles al voorbereiden voor haar. Nu in september dit jaar is ze in groep A, wat een aanpassing, vrijdag 3 uurs acro, zaterdags 2 uurs acro en woensdag 2.5 uurs acro. Pfffffffff wat veel en alles weer plannen, ondertussen zijn we oktober en gaat het prima, alleen is het woensdag spurten met momenten. Maar we pakken dat er wel bij, tis ook zo’n streverke en wil dus winnen met wedstijden, we zullen zien. Als ze zo doorgaat zal dat wel lukken, hier wat foto’s.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

6 Reacties

  1. Inderdaad, wat een lenige meid !

    oktober 2, 2010 om 8:20 pm

  2. Dank je Mamapippa

    Patricia

    oktober 2, 2010 om 8:50 pm

  3. madrina

    *slik* Amai, dat is heel ferm! Ik ben onder de indruk.
    En zo lief om voor haar ouderschapsverlof te nemen!
    Geniet van deze zonnige zondag!

    oktober 3, 2010 om 9:06 am

    • Dank je. Ja dat was wel nodig die ouderschapsverlof, niet alleen voor haar maar voor mij ook🙂

      Dank je Madrina, jij ook een fijne zondag
      Patricia

      oktober 3, 2010 om 9:17 am

  4. Mooi, en leuke lenige meid.
    Als ze het graag doet, en zich tenvolle inspant komt ze er wel.
    Daar moet je als ouder ook veel voor opofferen hé in dit al jachtige leven.
    Zou het kunnen dat de foto’s iets van hun kwaliteit verliezen door de manier van diashow?

    oktober 4, 2010 om 7:58 am

    • Dank je Roy
      Ze sport heel graag, algoed zeg ik altijd, tis ook niet alleen de sport, maar ook reizen, paardrijden, leuke verenigingen etc…
      Ja maar dat opofferen neem ik er graag bij, ik zeg altijd tis je kind dat niet je bezit is maar dat je stuurt naar het goede🙂
      Roy ik heb een simpel fototoestel, ik ben aan het sparen voor een spiegelreflex camera, maar deze is bijv een goede digitale om buiten mee te trekken en niet binnen merk ik.
      Dus tegen het eind van dit jaar heb ik een nieuwe en een goede, ik ga voor PENTAX.

      Hele fijne week voor jou en ik zet je hierbij dat ik wat regelmatiger kan komen
      Groetjes Patricia

      oktober 4, 2010 om 8:05 am

Geef een reactie

