Just another WordPress.com site

Wat een dag

Wat een dag vandaag… Het begon allemaal vanmorgen toen ik Amber naar school wou doen, zoals gewoonlijk kam ik der haren in een staart en ik dacht ik zie een beestie, brrrrr. Ik zeg Amber kom eens meer naar het licht dat ik je beter kan kammen, en ja hoor, luizen eeeeeeeeeeeekkkkkk. Een luis was gevallen op de kleine mat, ik gelijk de wasmachiene in met dat ding, ik kreeg de kriebels brrrrr. Oki kalm blijven, ik moet een shampoo gaan halen dat wordt nog 2 uurs w88 eer de apotheker open is, dus we beginnen met alle lakens, kussenlopens etc af te trekken en te wassen. Oei en ik zal dan ook wel luizen hebben whoeeeeeeeeiiiiiiiiii naa hé, dus bellen we eerst de naschoolse dat Amber er niet zal zijn, dan men werk, dan de school etc…. Wat een gedoe allemaal, dan ga ik toch liever werken ze want das gene cadeau. Ondertussen 9u geworden ik naar de apotheker een shampoo halen, dan nog een spuitbus voor men kussens van de zetel enzo… Ow ja en de katten zeg ik tegen dat meisje van de apotheker, maar die stelde me gerust dat dat niet kan, een luis van een mens komt niet op dieren of andersom. Kom ik terug van de apotheker belt een vriendin van mij die Inuk de poes heeft genomen, haar hond is gestorven, onze lieve Toddy die 15 jaar en 2 maanden geworden is. Wat erg, we zullen hem missen (zie foto’s). Het was een heel trieste dag, we zijn dan ’s middags mee gegaan voor een afspraak. Hij zal woensdag gecremeerd worden en Amber wil der bij zijn. Wat een dag, ik ben nog steeds aan het wassen en het drogen, alles moet in de machiene. En nu ga ik badderen en ontspannen…

  

Even een grappige update…

Vanmorgen kwam ik aan op het werk en men collega’s hadden men bureau versierd whoeiiiiiiiii, ik lag dubbel. Wat ben ik blij op mijn eilandje met men collega’s

 

20 Reacties

  1. Marie-Bernadette

    Ach Ach Patricia…..

    wat een gedoe
    ja wat een dag.

    Xje voor jullie van
    Marie-Bernadette

    september 27, 2010 om 5:29 pm

    • Pffffffff echt werl, heb just een bad genomen, dat deed goed…

      Fijne avond
      Patricia

      september 27, 2010 om 6:09 pm

  2. Wat een dag inderdaad. Het was een hele mooie hond en ook vast een lieve. Sterkte ermee.

    september 27, 2010 om 5:33 pm

    • Dank je, Ja Toddy vas een lieverd, onze grote beer hihihi, men dochter heeft er nog paard op gereden🙂

      Patricia

      september 27, 2010 om 6:10 pm

  3. Wat een dag zeg!
    Heel triest nieuws van Toddy. Wat ziet hij er lief uit op de foto’s! Mijn hondje is in januari gestorven, ze was zeventien. Je moet heel wat emoties door dan…. veel sterkte.
    grtjs

    september 27, 2010 om 5:48 pm

    • Dank je Vanessa, het was een lieverd, ow 17 wat een leeftijd, ja tis een kind moet je denken hé, dat geef je niet graag af, een stuk van je leven

      Patricia

      september 27, 2010 om 6:11 pm

  4. Ja wat een dag!
    Het ziet er zo’n trouwe loebas uit die zich laat doen door de kinderen.
    Sterkte

    september 27, 2010 om 6:06 pm

    • Dank je Joke, en ja je hebt gelijk ze, die deed nu eens echt niet tegenover kinderen, maar kinderen moet je ook opvoeden wat betreft honden benaderen.

      Groetjes patricia

      september 27, 2010 om 6:12 pm

  5. Slaap zacht, lieve Toddy, op je hondenwolk xXx

    Luizen, als kind heb ik er vaak last van gehad. Mijn dochter Amber is er wonderwel steeds van gespaard gebleven.
    Maar ik krijg al jeuk aan het idee alleen al🙂

    september 27, 2010 om 8:37 pm

  6. Mamapippa, dan je

    Ja ik krijg nu weer jeuk als ik der aan denk, ik kwam vanmorgend op het werk en het was lachen hoor, maar die foto zal ik der straks opzettten, dan weten jullie wat ik daarmee bedoel

    Groetjes
    Patricia

    september 28, 2010 om 10:09 am

  7. Honnepon

    Och wat sneu van die hond, huisdieren het zo zo super leuk en lief en aardig en och och och…. helaas moeten we er op gegeven moment ook afscheid van nemen😦.
    Wij twee en half jaar geleden van onze poes en wat een verdriet hadden wij met z’n allen.

    Luizen…brrrrrrrrrrr… kan er helemaal over mee praten hoor!
    Vorig jaar wat een ramp, de jongste had er last van en met haar zo’n beetje de halve school.
    Pffft wat een werk hebben wij ermee gehad, wassen, schoonmaken en de haren behandelen enz.
    Maar 1 probleem, je kan nog zo je best doen om je eigen kind luizen vrij te maken, er hoeft maar 1 kind er mee te lopen en dan heb je het gedoe zo weer!!!
    Wat was ik er flauw van op een gegeven moment!
    Uiteindelijk zijn we er van af gekomen, heb namelijk nu zo’n ijzeren luizen kammetje waarmee ik toen 14 dagen lang met een gaasje erom heen ben blijven kammen.
    Toen er twee weken geleden een briefje kwam van school dat ze eindelijk luizenzakken hadden (Zijn van die zakken waar je je jas in kan doen en dicht doen en aan de kapstok kunt hangen) Hebben we er gelijk eentje aangeschaft. Nu gaat haar jas op school elke dag in die zak, dus geen luis van een andere jas kan daar nog op haar jas over springen.
    Mjah je moet wat heh, maar alles beter dan die stress van alles wassen enz enz omdat er weer een luizenplaag is losgebroken😉 .

    Heheh, eindelijk een berichtje terug van mij🙂 , heeft even geduurd maar dan heb je ook wat haha.

    liefs Honne

    september 28, 2010 om 6:14 pm

    • Ja dat is dus nooit leuk en tis een deel van je leven je huisdier hé. Morgen wordt Toddy gecremeerd en natuurlijk wil Amber der bij zijn. Hij is nu over de regenboogbrug bij zijn zusje Tricia (was onze hond) en Pixie de halfzus).

      Luizen brrrrrrrrr heb er de kriebels van, hahaha, echt een heel gedoe is het, ik ga liever werken dan ze, dan dit een hele dag te doen pffffff. Ik was kapot gisteren. Hoop dat ze er niet weer mee naar huis komt ze.

      Ik ga zo der nog een foto hier opzetten van vandaag, men collega’s je gaat gieren hoor, ik lag plat vanmorgen LOL

      Hele fijne avond
      xXx

      september 28, 2010 om 7:02 pm

  8. Het leven is altijd een lach en een traan hé.
    Een huisdier is je beste maatje voor altijd … als het sterft sterf je zelf ook een beetje.
    Je collega’s hebben het luizenverhaal mooi uitgebeeld !

    september 28, 2010 om 10:09 pm

    • Ja dat is zeker zo, daar leer je ook veel van…

      Ja toffe collega’s heb ik zekers en algoed hihihi

      Patricia

      september 29, 2010 om 5:53 pm

  9. Honnepon

    Hahahhahaha, leuke collega’s heb je!!!!

    september 28, 2010 om 10:14 pm

  10. Wat een deugnietjes die collega’s van je🙂
    grtjs

    september 29, 2010 om 7:16 am

    • Echt wel, maar een leuke bende
      Dank je
      Patricia

      september 29, 2010 om 7:46 am

  11. Dryalantha

    Hahahahahaha wat een gekke collega’s, zo’n collega’s wil ik ook wel!!😀
    En neemolie met teatree schijnt heel goed te helpen tegen luizekes, ze vergaan van de reuk in no time!😉
    Succes ermee!

    Alvast een heel goed weekend toegewenst, ja ik ben wat vroeg hehe maar ik zit wat in tijdsgebrek, vandaar.🙂

    Groetjes!
    Lindsay

    september 29, 2010 om 5:45 pm

    • Ja zeker wat een collega’s…

      Awel, zondag had ik wat in der nekharen achteraan teatrea gebruikt, vandaar ik ze maandag gezien heb denk ik. Trouwens, nooit gebruiken bij een kat, das niet goed.

      Jij ook een heel fijn weekend
      Patricia

      september 29, 2010 om 5:55 pm

Geef een reactie

