Just another WordPress.com site

Dit weekend…

Wat een druk weekend heb ik achter de rug. Woensdag, donderdag en vrijdag was ik thuis, ziek, grieperig en nog vanalles, maar dit is gelukkig beter. Vrijdagavond gaat men dochter steeds naar de acrogym (3 uur), dus ik zet ze af en ga even langst men moeder, wat blijkletsen, je kent dat wel. Ik ga daarna Amber halen en zie dat ze bekaf is, na twee maanden zo 3 uur acrogym das niet niets. Tis redelijk zwaar en ze is vorig jaar eerst begonnen en is op twee maanden tijd van C naar B gegaan. Nu ik ga der halen, zegt de juf tot morgen Amber, en ik zeg neen tot volgende week de vrijdag, zegt Bernise, oh maar Amber is een trapje hoger, ze zit in A. Ik al met grote ogen want normaal is dat na een paar jaar, ik zeg hum, nu al??? Jaja ze doet het goed en ze heeft veel kracht en nu is het vrijdag 3 uurs trainen, zaterdag 2 uur trainen en woensdag 02.30Hr trainen, pffffffffff, ik verschoot wel ff hoor, maar eerlijk ik ben ook heel fier natuurlijk. Maar deze zaterdag ging het niet want we hadden al plannen. Dus zaterdag zijn we een hele dag naar een ranch geweest, in westerlo, heel leuk, Amber heeft daar geholpen met de babyles, paardrijden voor de kleintjes (fier dat ze was). Ook de stallen uitmesten, water aan de paarden geven, zelf paardrijden en borstelen, ze vond het heerlijk en ik was bekaf tegen de avond hahaha (zie foto’s). Zondag was het eerst eens uitslapen, dat hadden we wel verdiend, maar tegen de namiddag eens een kijkje gaan nemen naar de KLJ (zoiets als scouts of chiro). Eens zien of dat wel iets is voor Amber (ik had men twijfels) dus ik zet ze af en na een paar uur ga ik ze halen, en ja hoor ze vond het grandiooskeileuksuper hahahaha, dus zondag gaat ze naar de KLJ. Wat gaat het een drukke week worden, 1 woensdag acrogym, 2 vrijdag acrogym, 3 zaterdag acrogym, 4 zondag KLJ… Maar goed, ik heb liever dat ze wat educatiefs doen dan thuis te niksen. En het gaat kouder worden en dan is het al genoeg binnen zitten hihihi. Zondagavond gaan eten nog en tegen den avond was ik blij dat ik thuis was, op tijd men bed in want vanmorgen was het 05.30Hr opstaan. Geniet van de fotookes…

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 

14 Reacties

  1. Een dikke proficiat aan je dochter! En ook voor de moeder vooral voor het taxichauffeur spelen -:)
    Oh ben je naar het western dorp geweest? Leuk gehad zo te zien.

    september 14, 2010 om 7:20 pm

    • Hahaha, ik heb geen rijbewijs hoor, niks voor mij, ik neem liever het openbaar vervoer, veel makkelijker, goedkoper en milieubewust haha

      Het was heel leuk in de manége, ranch
      Dank je en een fijne avond

      september 14, 2010 om 7:43 pm

  2. Een mooie fotoserie. Jullie hebben vast genoten. Fijne avond.

    september 14, 2010 om 7:24 pm

    • Dank je ja, we hebben idd genoten maar ik was ook moe hihihi
      Fijne avond

      september 14, 2010 om 7:37 pm

  3. Die hebben zich duidelijk heel goed geamuseerd. Mooie foto’s!
    Dankje voor je reactie om mijn blog. Wat leuk om een nieuwe blog te ontdekken. Ik kom hier zeker nog eens een kijkje nemen.
    groetjes, Vanessa

    september 14, 2010 om 7:24 pm

    • Ja zeker, die hebben zich echt wel geamuseerd. Dank je
      Vanessa welkom en ik zet je der bij mij mee op
      Fijne avond
      Patricia

      september 14, 2010 om 7:40 pm

  4. Honnepon

    Wow, lekker sportief zeg die dochter van jou🙂 , daar mag je zekers trots op wezen!

    Ja hier is het ook wat drukkies, ook deze week een loge hier, een vriend van ons die vakantie heeft dus dan wordt het internet ook wel wat minder bij gehouden haha.
    Hoop donderdag weer foto’s te gaan maken van de pups en die te plaatsen.
    Normaal doe ik dat het liefst op de woensdag omdat ze op een woensdag geboren zijn maar ik moet zelf morgen werken.
    Dan maar een daggie later.

    Je bent al weer beter zie ik, das fijn!

    Lief dat je even kwam informeren op mijn blog haha.

    XXX

    september 14, 2010 om 8:43 pm

  5. Dank je Honnepon.
    Ja bezoek, dus wat minderen met het internet, is hier ook zo… Je hebt gelijk.
    Je de pups zijn weer een weekje ouder en ze zullen weer veranderd zijn want dat gaat snel.
    Ja ik ben beter, maar oktober moet ik eens op onderzoek, eens zien wat dat geeft.

    Groetjes en tot ziens🙂
    xXx

    september 14, 2010 om 8:54 pm

  6. Poehoe, ik word er moe van🙂
    Je mag supertrots zijn op je dochter, zo’n vooruitgang in korte tijd, knap van haar !

    september 15, 2010 om 7:59 am

    • Dank je, heel lief van jullie allemaal
      De trotse mama Patricia

      september 15, 2010 om 10:34 am

  7. madrina

    Amai, dat is wel knap van je dochter! Een dikke proficiat, ook aan de fiere mama uiteraard. Zeker eens foto’s maken van haar kunsten hé😉
    Groetjes!

    september 15, 2010 om 3:41 pm

    • Dank je, hihihi, zal ik zeker eens doen, fotookes trekken
      Groetjes
      xXx

      september 15, 2010 om 5:09 pm

  8. martina

    Tof Patricia, keileuk die fotoo´s .Ja Amber doet het héél goed he ook mt die acrogym , Ze hebben wel goed goefend he aan het zwembad hier hihihihi.Je mag er zeker heel trots op zijn. En ja die ranch das echt wat voor haar. Ja ik zie al dat het druk gaat worden dat is bijna zoals hier elke dag trainen. Ze zijn hier ook allemaal begonnen nu met school Sandra vandaag eerste dag. Is wel allemaal anders nu in het middelbaar. En ´s morgens ook vroeger om 7.15 aan de bus en dan is het nog donker dus Carolina moet de 2 kleinste ook meenemen als ze Sandra weg brengt. Ze wou eigenlijk met de fiets tot aan de bus maar in den donkere nee he en hier is het dan nog zo verlaten,
    Gelukkig ben je van die griep af want dat is ook niks he als je je niet lekker voelt. Het is hier nog steeds warm hoor maar beter. Toch 30º. Ze geven voor 1 van de dagen wat regen JOEPIEEEEEEE
    er komen mensen binen dus ik moet werken
    Dikke knuffel en ook van Nayara die staat hier naast mij. Ik heb ze Amber laten zien. Leuk!!!Groetjes aan allen

    september 16, 2010 om 10:38 am

  9. Dank je Martina, ja het was weer een druk weekendje, en dan de acrogym, ze doet het dus wel echt goed hé hahaaha, ik dacht ze is gewoon, maar blijbaar toch wat beter dan dat ik dacht.
    Ja hier gelukkig woensdag, vrijdag en zaterdag turnen, maar tis toch weer aanpassen allemaal hahaha.
    Zow het zal haar varen weer naar school, Amber is al twee weken bezig en hebben al 4 toetsen achter de rug pffff, ze leggen de lat wel hoog vind ik voor de kids. Ja in den donkere en verlaten zou ik het toch ook niet vertrouwen. Whaaaaaaaaaa wij roepen naar beter weer en jij wil regen, zeg even wisselen van plaats, jij hier, ik daar (alleen geen pepe int bed ze hahahaha).
    Zeg Nayara kant Amber toch nog??? Hahaha
    ps als we wisselen, werken wil ik wel doen ze whoeiiiiiiiiiiiiiii
    Groetjes aan iedereen
    xXx

    september 16, 2010 om 6:49 pm

Geef een reactie

