Just another WordPress.com site

Het eerste weekend van september

Zo het weekend is weeral voorbij, morgen werkendag voor mij, maar gelukkig is het 4/5e werken, en voor Amber weer school. We hebben weer een druk weekendje achter de rug. Vrijdag avond naar ons ma want het was Myléne van kleding en daar zag ik voor het eerst van een vriendin een Labradoodle van 3 maanden oud (zie foto’s). Het is een kruising van een Labrador / Poedel, heel mooi en schattig hondje. Hij is overgekomen van Amerika en kost een bom geld, ik zou het niet kunnen betalen. Zijn naam is Jethro. Zaterdag ben ik naar een vriendin gegaan, lekker ff bijkletsen (hadden we vrijdagmiddag bij mij thuis ook gedaan maar in het kort) de kinderen hebben zich geamuseerd en vooral als we dan Vicky (haar paard) van de ene wei naar de andere wei gingen verplaatsen. (zie foto’s) Amber heeft dan ook even paardgereden en ze was gelukkig hoor dat zie je ook aan de fotookes, we hebben dan ook een lekkere pompoen meegekregen. Laat me denken binnekort is het weer zover, Halloweentijd, joepieeee. Een hele mooie tijd ook. Vandaag was het een prachtig weertje, daar moeten we van genieten en niet binnen zitten. Dus met ma afgesproken om naar een speeltuin te gaan met Amber, terwijl zij speelt kunnen wij genieten op een terraske met een leffe voor ons ma en ik nen kriek lindemans. We zijn dan ook eens naar de mooie tuinen geweest naast de speeltuin en algoed we hebben pracht kikkers gezien, men dochter heeft er zelfs ene gevangen (kleintje) heb er foto’s van en natuurlijk heeft zij ze weer in het water gedaan. Kikkers zijn pracht dieren en ze hebben een mooie symbolische betekenis: Kikkers en padden staan voor vrouwelijke energie en vruchtbaarheid, geluk en nieuw begin. Mooi hé. Als we tegen 16u weer thuis waren was men dochter serieus ziek, mijn snotverkoudheid overgekregen, die heeft paar uur geslapen dan goed gegeten en dan lekker een warm bad in, nu momenteel een thee aan het drinken met citroen, honing en gember en zo der bedje in. Hoop dat ze morgen beter is. Niezen dat ze doet, ocharme.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

16 Reacties

  1. mooie poezenfoto’s in de zijkolom!

    september 5, 2010 om 7:36 pm

    • Dank je zijn mijn poezen, dank je
      Groetjes Patricia

      september 5, 2010 om 7:38 pm

  2. Marie-Bernadette

    Wat een mooi weekend Patricia!
    Ik ben ook dol op kikkers, zo schattig dat kleintje in de hand🙂, het zijn van die oeroude diertjes…..

    september 6, 2010 om 8:31 am

    • Ja dank je heerlijke dieren zijn het en zeker heel mooi

      Hele fijne week
      Patricia

      september 6, 2010 om 2:25 pm

  3. Marie-Bernadette

    Nice pics, mooi verhalend!

    september 6, 2010 om 8:32 am

  4. madrina

    Oh my god, dat hondje, zo schattig! Tis net een knuffelbeer. Leuk nieuwtje trouwens van die kikkers. En nog veel beterschap aan je dochter!

    Groetjes x

    september 6, 2010 om 2:01 pm

    • Ja tis een scheetje Jethro en het is een knuffel hihihi
      Kikkers mooie diertjes, dank je

      Groetjes, Patricia

      september 6, 2010 om 2:27 pm

  5. Leuk verteld en ook de foto’s zijn erg mooi.

    september 6, 2010 om 4:46 pm

  6. Dank je, ik en vertellen, das niet zo makkelijk, ik zeg wat ik denk en soms komt dat niet over hihihi

    Groetjes Patricia

    september 6, 2010 om 4:56 pm

  7. Wat een schattig hondje en je grotere schat wat een mooie blonde meid!

    september 6, 2010 om 8:58 pm

  8. Dank je Joke hihihi
    Groetjes Patricia

    september 7, 2010 om 4:21 am

  9. Ik had nog nooit gehoord van een Labradoodle, maar ’t is wel een lieveke zo te zien !

    september 7, 2010 om 8:09 am

    • Tis nieuw, je moet maar eens op GOOGLE zoeken, tis een scheeteke

      Dank je Patricia

      september 7, 2010 om 4:27 pm

  10. Honnepon

    Wow had weer heel wat bij te lezen zag ik net hihi.
    Heerlijk hoe kinderen zich kunnen vermaken🙂, zo te zien hebben ze zich allemaal prima geamuseerd🙂 .
    Vinden mijn dochters ook zo zalig paardrijden.

    Kikkers, prachtig om te zien en om te fotograferen.
    Om ze vast te houden vind ik maar eng, ze zijn veel te snel met springen!
    Had ze in onze vorige woning met regelmaat in de woonkamer rond te springen haha, we woonden daar vlakbij het water.

    Heel apart zo’n labradoodle, houd het zelf liever bij een cavaliertje🙂.
    Al ziet die labradoodle er ook heel erg knuffelbaar uit!

    groetjes!🙂

    september 8, 2010 om 9:17 pm

  11. Ja heerlijk, dat kinderen zo kunnen genieten, en zolang het weer mee valt zijn we liever buiten dan binnen, zaterdag gaan we naar de manége, gaan we daar paardrijden.

    Kikkers vind ik ook prachtdiere, ze hebben iets, iets speciaals, neen men dochter vind het niet eng hihihi, ik ook niet ze, lol in je woonkamer, dat was een huiskikker dan hihihi.

    Labradoodle, ja weer iets apparts, maar een scheetje

    Dank je
    Groetjes Patricia

    september 9, 2010 om 9:57 am

Geef een reactie

