Just another WordPress.com site

School…

Ja het school is hier al begonnen voor de tweede dag, men dochter gaat naar het 4e leerjaar en ze heeft er zin in, gelukkig zij ze met 15 kids in de klas, niet zo veel. Vandaag had ze als huiswerk haar agenda invullen, dus nog niet zo veel maar dat zal wel veranderen. Ik ben vandaag naar het werk gegaan voor een screening, volgende week weet ik de uitslag en ik ben echt benieuwd. Maandag begin ik terug te werken na 5 weken vakantie. En het zal een korte week zijn want ik heb 4/5e aangevraagd, dus ben ik elke vrijdag thuis, wat wel goed zal zijn want dat is de dag dat men dochter acrogym doet. Ik heb wat leuke foto’s van gisteren de eerste dag op school. Momenteel ben ik snipverkouden, dus dat zal straks een goede grog zijn en op tijd men bed in.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

12 Reacties

  1. Je heb een prachtige reis meegemaakt!
    Hier heb ik ook eens vluchtig doorscrold
    en met meer tijd doe ik het wat langer!
    een plezier om hier te komen !
    Fijn weekend!
    Gr.
    P-TER

    september 3, 2010 om 2:56 pm

    • Dank je, ja het was heel mooi de reis, doen we elk jaar🙂
      Dank je Peter en welkom, tis vanalles wat hoor.

      Groetjes Patricia

      september 3, 2010 om 9:22 pm

  2. 5 weken vakantie wat zalig, gelijk heb je hoor. 4/5 doe ik ook sinds ik 55 ben. Meer quality time is belangrijk. Leuke foto’s van je dochter en haar klasgenootjes.

    september 3, 2010 om 4:31 pm

    • Dank je ja ik had nog ouderschapsverlof dus kan ik 15 maanden 4/5e doen, heerlijk.
      Tis belangrijk voor men dochter vandaar ik het doe

      Groetjes Patricia

      september 3, 2010 om 9:24 pm

  3. Ik kan die beslissing om minder te gaan werken alleen maar aanmoedigen. Sinds mijn dochter naar school gaat, ben ik halftijds gaan werken. En eerlijk gezegd, hoop ik dat ik dat tot aan mijn pensioen (nog heel lang dus) kan blijven doen🙂

    september 3, 2010 om 5:40 pm

    • Ja ik denk na die 15 maanden dat je het zo gewoon bent dat je het blijft doen, dus dat zien we dan wel weer, tis helemaal anders nu vind ik hihihi

      Groetjes Patricia

      september 3, 2010 om 9:25 pm

  4. Leuke foto’s van de eerste schooldag!
    1 september blijft toch altijd een speciale dag hé. Dat was zo’n dag waarop alles opeens ‘anders’ werd.

    september 4, 2010 om 12:22 pm

  5. Ja dat is zo, den 1ste den dag voor vele kinderen hihihi
    Ik ben dan ook steeds thuis die dag
    Dank je
    Hele fijne avond
    Groetjes Patricia

    september 4, 2010 om 4:11 pm

  6. Honnepon

    Vakanties gaan altijd veel te snel weer voorbij, maar als de kinderen weer naar school gaan vind ik het ook wel heerlijk.
    Eindelijk weer wat regelmaat in huis, door de week weer normaal opstaan en als de kinderen naar school zijn en ik hoef niette werken heerlijk alle rust om het huishouden weer wat op peil krijgen.
    Ik ben een luxe mama, ik werk wel maar via een uitzend bureau…over het algemeen wel bij 1 adresje en dat is in de gevangenis in de personeels keuken.
    De ene keer heb ik de hele week geen werk en de andere keer kan het zijn dat ik een hele week of een paar dagen of 1 dagje moet werken.
    Maar goed die luxe zou ik mij niet kunnen permiteren als mijn wederhelft niet genoeg zou verdienen om ons allen te kunnen onderhouden😉 .
    Ben zelf nog steeds zoekende wat ik echt zou willen, wil namelijk niet altijd via een uitzendbureau blijven werken, maar wat en waar wel…. geen idee!!!

    Prettig weekeinde!!!!

    september 4, 2010 om 5:54 pm

  7. Ja dat is zo, vandaar dat ik nog een weekje vakantie heb genomen als ze naar school gaat, zodat ik het huishouden en de regelmaat weer op peil heb.
    Zo jij hebt ook een boeiend beroep. Ik werk bij de politie, lol toevallig hé, jij bij het gevangenisgebeuren lol, ik doe administratief werk, boeiend hoor. Tja ik ben alleenstaand en doe het alleen, niet dat de vader geen verantwoording heeft ze, maar die neemt de klein maar één keer op een week, soms ook niet als we weg zijn. Maar alles is goed zo.
    Thx, hele fijne avond
    Patricia

    september 4, 2010 om 6:47 pm

  8. Honnepon

    Ach, gevangenis klinkt boeiender dan het is hoor haha, heb zelf namelijk niks te maken met de gevangenen.
    Zorg gewoon voor de maagjes van het personeel dat die goed gevuld kunnen worden🙂 .

    Als alleenstaande is het denk ik ook ondenkbaar om goed rond te kunnen komen als je kind(eren) hebt.
    Ik besef mij ook best wel dat ik mij in een luxe positie bevind want zelfs in complete gezinnen zie ik dat er ook veel vrouwen verplicht moeten werken om dan samen de eindjes aan elkaar te kunnen knopen.
    Maar goed, wie weet hoe dat hier in de toekomst nog kan gebeuren, merk wel dat we allemaal een knal van de krediet crisis hebben gekregen, heb dit jaar ontzettend veel belasting moeten betalen en ik denk dat het einde nog niet in zicht is.

    XXX

    september 8, 2010 om 9:28 pm

  9. Ja dat is ook nodig, de maagjes die gevuld moeten worden.
    Tja de maatschappe, vrijheid zeggen ze dan, maar daar moet je voor werken. Soms is het er over.
    Ben ook alleenstaande, en ik moet zien wat ik doe, dat is nu eenmaal, maar je kinderen wil je niks te kort geven. En sparen, vergeet dat maar.
    Klagen mogen we eigenlijk niet als ik soms naar anderen kijk, luxe genoeg.
    Ik ben dankbaar dat we het allemaal kunnen.
    (ben momenteel thuis wat ziekjes)
    Groetjes, Patricia

    september 9, 2010 om 9:49 am

Geef een reactie

