Just another WordPress.com site

Loesje II

Loesje in de maand mei, de kittens worden groter en ik zie dat loesje redelijk mager wordt, ze heeft ook de 4 kittens op te voeden en ik geef elke morgend en avond kitten pap bij, ze kennen het al goed als ik  smorgens en ’s avonds afkom met men handoek en de pap, tis leuk om te doen, het schept een soort band met de kittens, en ze zijn allemaal erg verschillend. In de maand mei heb ik der ook laten sterliseren, want ik kreeg last van katers hier, en Loesje was niet meer gerust, ik wilde ook niet dat ze weer zwanger zou worden.

Kamiel (eerstgeborene) de rosse kater, dat is den brutjanus, als de zussen bij de mama aan het eten is, en hij ziet het, springt hij met een aanloop der tussen in en wringt zich daartussen, das echt een vreetzakje en de dikste van den hoop, ook een durfal.

Nanuq (tweede geborene) das de spierwitte poes. Nanuq betekent ook ijsbeer, vandaar de naam. Ze is ook met bijna alles het eerste, ze is zeer aanhankelijk maar ze moet der eigen weg kunnen gaan ook, ze kan zoooo lief zijn, ze was zo wat als karakter als Kamiel alleen wat fijner.

Lola (derde geboren) een zwartwitte poes die zo mooi getekent is, ik vond ze het mooist van allemaal, ze was een beetje schuwer en steeds was ze bij Kamiel, net of ze het wisten dat ze samen een mooie thuis zouden hebben, ze speelde ook steeds met Kamiel.

Inuk (laatst geborene) een zwartwitte poes, getekent als een border colle en ze heeft een zwart baardje zoals ook een hele lieve, ze is ook een dikke twee weken langer gebleven bij der mama, eerst was ze de schuwste, en bleef meestal bij der mama, maar ze was eerste die proper was en de rest volgde, ze was ook eerst die overal op kon springen en klimmen was ze echt de beste, ze is ook de meeste poes die ik zie, want als men vriendin weg is, blijft ze hier, ook is ze de beste maatjes met Luna men andere poes, die twee dat zijn de beste maatjes, en dat begint s ‘ morgens met elkaar af te likken en dat eindigt ook als ze gaan slapen die twee, momenteel is Inuk bij mij op logé, en leuk om te zien, ze is hier ook graag, der tweede thuis. Hier nog wat foto’s van de maand mei..

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

8 Reacties

  1. Wat een blauwe kijkertjes hebben ze!

    augustus 2, 2010 om 12:13 pm

    • Lol een paar heb ik gefotsjopt hihihi, maar ze zijn naar het schijnt helemaal al veranderd de ogen
      Thx
      Patricia

      augustus 2, 2010 om 4:19 pm

  2. Wat een knappe serie foto’s van de poezen. Zo knap.

    augustus 2, 2010 om 5:40 pm

  3. Mooie vertederende foto’s van schattige kittens.
    Heb ook poezen in huis, ik herken veel dingen zoals jij ze hier beschrijft.
    Groetjes !

    augustus 3, 2010 om 7:53 am

  4. Dank je, ja schattig die kleine wezentjes, maar op het laatst was ik blij dat ze hun thuis hadden, want das niet te doen hahaha

    Patricia

    augustus 3, 2010 om 8:21 am

  5. madrina

    Hallo Patricia,

    Ik las een reactie van jou op de blog van Joke en jouw foto viel me onmiddellijk op. Mijn kat Kasper lijkt namelijk heel sterk op de poes. En als kattenliefhebber moest ik uiteraard eens kijken hé😉
    Je hebt een leuke blog. En mooie kattenfoto’s. Heel vertederend! Katten kunnen toch zo je hart stelen hé. Tot de volgende keer!

    Groetjes.

    augustus 4, 2010 om 3:38 pm

    • Dank je, ja ik ben een kattenliefhebster, moest ik meer tijd hebben, en geld genoeg hebben dat ik niet meer moest werken, zou ik me inzetten voor katten.
      Ja ze stelen zeker je hartje.
      Hele fijne avond
      Groetjes Patricia

      augustus 4, 2010 om 6:44 pm

Geef een reactie

