Just another WordPress.com site

Vakantie / Spain Calpe

Ja hier is het weer zover, Yessss vakantie, een 5 weken lang. Ik ben lekker een dikke week thuis, 3 weken naar Spain Calpe, en dan nog een dikke week thuis. De eerste week heb ik veel te doen. Men dochter komt den 30ste van Turkije, den 1ste heb ik één logé’, een achternichtje blijft slapen hier, dus dat gaat een leuke boel worden. De 4e aug gaan we naar een vriendin, eens kijken naar de grote kittens intussen. en de 5de is voor mij nog oprommel dag hier thuis want de 6e vertrekken we voor een 3 weken naar Spain, onze tweede thuis. Dus ik wens iedereen een hele mooie verlof toe.

14 Reacties

  1. Geniet van je vakantie! Zo te lezen heb je je bezigheden wel gevonden.

    juli 31, 2010 om 12:37 pm

    • Ja ik ben nog efkes bezig voor we in Spanje zitten…
      Maar we hebben lang verlof dus dat gaat allemaal lukken, Dank je

      Patricia

      juli 31, 2010 om 12:42 pm

  2. Patricia,
    Als dat geen mooie vooruitzichten zijn ! Ik wens je alvast een heerlijke vakantie toe.
    Groetjes !

    juli 31, 2010 om 3:26 pm

  3. Dank je Fluwijn, bloggen doe ik nog efkes hoor, alleen van de 6e tot ik weer thuis ben, geen, comuter gedoe lol

    Groetjes

    juli 31, 2010 om 4:34 pm

  4. Ik wens jou een heel goed verlof toe. Geniet ervan zoveel je wil, denk aan het lichaam en prop het niet vol met ‘vettigheid’ achteraf meer werk maar enjoy it!!!

    augustus 1, 2010 om 6:49 am

    • Dank je, ja ik zal proberen niet te veelvet te eten, en meer zeevruchten, hmmm
      Dank je
      Groetjes, Patricia

      augustus 1, 2010 om 8:00 am

  5. Honnepon

    Zucht, wat een weelde, 3 weken naar Spanje!!!
    Kamperen of een huisje/hotel?

    Had eindelijk weer tijd om te bloggen dus dacht…even de blogjes bij langs🙂.

    augustus 1, 2010 om 11:52 am

    • Ja heb er zin in, men oma woont daar in een app vant hotel, zalig daar
      Ik heb momenteel ff de kans om te bloggen
      Groetjes
      Patricia

      augustus 1, 2010 om 1:07 pm

  6. Mijn verlof zit er op, morgen weer werken, maar ik mag echt nie klagen,in augustus is het enkel op maandag en vrijdag !

    Geniet van je verlof !!!!

    augustus 1, 2010 om 11:58 am

    • Ow das beter, vanaf september doe ik 4/5e, ouderschapsverlof genomen, dus elke vrijdag thuis jippieee
      Nu eerst eens genieten van de vakantie
      Patricia

      augustus 1, 2010 om 1:08 pm

  7. Dryalantha

    Ik wens je alvast een heel leuke vakantie toe!

    Groetjes,
    Drya

    augustus 2, 2010 om 6:57 pm

    • Thanks, nog ff aftellen🙂

      Groetjes, Patricia

      augustus 2, 2010 om 8:49 pm

  8. Bijna weg met pak en zak naar die mooie rots en dat azuur blauwe water. Wat moet het daar mooi zijn!

    augustus 4, 2010 om 9:10 pm

  9. Ja tis daar wel mooi en leuk, alleen spijtig dat het de laatste jaren zo volgebouwen is.
    Maar heb er zin in
    Morgen vertrekken we
    Groetjes
    Patricia

    augustus 5, 2010 om 8:58 am

Geef een reactie

