Just another WordPress.com site

Oh My God Acoustic version- michael franti

4 Reacties

  1. Vevina,
    Michael Franti is één van mijn favoriete artiesten. Mooie akoestische versie van dit nummer !
    Luna is een prachtige poes ! Ze lijkt een beetje op onze poes.
    Groetjes.

    juli 25, 2010 om 9:33 am

    • Ja heerlijke muziek heeft ie, ik probeer steeds als het weekend is, muziek der op te zetten, dan is het voor mij het drukste moment, zijn we veel weg hahaha
      Dank je
      Patricia

      juli 25, 2010 om 11:23 am

  2. Jammer dat ik het niet kan beluisteren, mijn kat heeft de draad van het geluid door gebeten. Ik kom eens terug om te luisteren als ik een nieuwe gekocht heb.

    juli 25, 2010 om 10:37 am

    • Whahaha, mijn vriendin heeft het ook maar die kon niet meer online komen lol, zeg tis toch geen spierwitte kat hé hahaha
      Ja katten hé, speciale wezens
      Groetjes

      juli 25, 2010 om 11:25 am

Geef een reactie

