Just another WordPress.com site

Wie???

Wie ben ik? Ik ben een doodgewone moeder met één dochter die heel belangrijk is in mijn leven. Begrijp me niet verkeerd, mijn dochter is absoluut niet mijn bezit, het is een eigen individu, het enigste wat ik probeer te bereiken is dat haar stuur naar de goede richting. En heb twee poezen in huis, heerlijk… Ik ben deze blog begonnen, gewoon eens om te zien hoe dat allemaal gaat.

Mijn hobby’s? Ohh ik heb er zovele, maar ben vooral veel bezig met men dochter (heel belangrijk). Reizen heel belangrijk vind ik, men kan niet genoeg van de wereld zien, vind je niet? Oh ja en foto’s ook nog één van men top hobby’s, dit jaar koop ik me nog een spiegelreflexcamera. En lezen doen we ook graag, filmke meepikken eens graag gaan eten en vooral GENIETEN van het leven NU en niet als je in pensioen bent of zo. Yesss en muziek ook heel belangrijk.

Maar wie ben ik nu eigenlijk? Tja een mens veranderd in de loop van zijn leven door omstandigheden wat je meemaakt. Het verleden maakt je voor een deel, opvoeding, mensen die je tegenkomt, etc…

Wat ga ik met deze blog doen? Heel simpel, we zien wel wat we er van maken, daar ga ik me niet druk om maken. De ene keer over de poezen, de andere keer over men reizen, of over het paardrijden, je ziet het wel     (✿◠‿◠)❤

Hopelijk leer ik hier wat leuke mensen kennen, en genieten jullie ook van het leven.

 

@ Patricia

12 Reacties

  1. Honnepon

    Hey hoi :-)!

    Leuk dat je reageerde, ik ben zeer benieuwd naar jouw bloggen dus zet jouw linkje in mijn blog ok?
    Kan ik ook af en toe even kijken wat jij blogt!

    Mijn kinderen zijn ook ontzettend belangrijk voor mij…. heerlijk de groei van kind naar volwassenheid, het mooiste wat er is!!!

    Succes met je blog!

    groetjes Honne.

    juli 20, 2010 om 8:44 pm

    • Dank je Honne,tis allemaal nog wat chinees voor mij hierf, maar komt stillekes aan wel hihihi

      juli 20, 2010 om 8:55 pm

  2. Honnepon

    Komt allemaal wel🙂 !!!!

    Gewoon schrijven waar je zin in hebt, laten zien wat je wilt laten zien en als je dat weet te posten heb je het belangrijkste al te pakken😉 .

    juli 20, 2010 om 9:09 pm

    • Jaaaaaaaaaaa lol men plaatje staat er op, daar ben ik nu al een uur mee bezig hahaha, maar als ik wat wil komt et ook ze hihihi

      juli 20, 2010 om 9:15 pm

  3. Honnepon

    ooooooooooh wat een scheetje!❤

    juli 20, 2010 om 9:26 pm

  4. Hahaha, hier net wakker, eens een vrije dag voor mij, Ik moet nog uitzoeken hoe je dat doet die linken der opzetten, maar dat komt vandaag wel in orde, nu eerst hier thuis eens wat doen en straks blogtime
    Hele fijne dag voor je
    Groetjes
    Patricia

    juli 21, 2010 om 9:16 am

  5. Honnepon

    Och praat mij er niet van, heb gister gewoon een half uur zitten zoeken hoe ik ook al weer een linkje moet neerzetten op mijn blog haha.
    Als ik het nu weer moet doen , zoek ik vast net zo lang😉.

    Jij ook een fijne dag!

    juli 21, 2010 om 12:39 pm

  6. Hahhha, ja ben ik niet alleen, ik hoor het al, ik was net bezig met een blog, tis gelukkig gelukt.

    Zo en nu ga ik me eens zetten in de zetel en profiteren van men vrije dag

    xXx

    juli 21, 2010 om 12:47 pm

  7. Hallo Vevina,
    Dank voor je berichtje, ga jou ook in de gaten houden, ben benieuwd. Wat zijn je Blogplannen of zie je wel?!😉

    Groet,
    GJ

    juli 21, 2010 om 2:05 pm

    • Hallo GJ, ja ik heb je der al bij gezet (linken) ik fotografeer ook maar als hobby hoor, en ben van plan tegen oktober een spiegelreflexcamera te kopen (wel van pentax), momenteel doe ik het met een kleine digitale van pentax.
      Ik zie wel wat er allemaal gaat op komen, bij de blogplannen.
      Ik moet hier nog veel leren, maar dat komt nog wel
      Groetjes
      Patricia

      juli 21, 2010 om 2:13 pm

  8. Hoi Vevina,

    Ik heb je berichtje net gelezen op mijn blog; Mercikes! Ik wens je alvast veel succes en vooral plezier in de blogwereld en ik kom hier zeker nog vaker op bezoek.

    Insgelijks ben je ook altijd bij mij welkom op de koffie😉

    Veetje

    juli 21, 2010 om 7:19 pm

    • Dank je ik ga je gelijk toevoegen bij mij, zodat ik ook vaker kan komen
      Groetjes
      Patricia

      juli 21, 2010 om 7:46 pm

Geef een reactie

